INFORMACJA DLA RODZICÓW DOT. ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO DYŻURUJĄCEGO
Rodzic/opiekun prawny dokonuje zgłoszenia dziecka, dot. oddziału dyżurującego składając wypełnioną deklarację w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 24 im. Powstańców Śląskich (budynek A - ul. Ks. Lexa 3 – w godzinach od 7.30 do 15.30), w terminie:
od 1 czerwca 2023r. do 15 czerwca 2023r. lub do wyczerpania miejsc.
DEKLARACJĘ PROSZĘ DRUKOWAĆ DWUSTRONNIE!
Wpłaty należy dokonywać do 23 czerwca br. (za m-c lipiec) i do 25 lipca br. (za m-c sierpień)
W naborze obowiązuje kolejność składanych zgłoszeń / deklaracji
DOKUMENTY DO POPRANIA DOT DYŻURU ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO:
Zal 2. – informacja pobyt , żywienie
Zal 3. – oświadczenie zwrot nadpłaty
Zal 4. – oświadczenie ilość godzin
Zal 5. – zwolnienie z całości opłat
Zal 6. – zwolnienie z części opłat
Zal. 7 - HARMONOGRAM PRZEDSZKOLI/ ODDZIAŁÓW DYŻURUJACYCH
Zal. 8 - REGULAMIN W SPRAWIE ROZLICZANIA OPŁAT
Zal. 9 - upoważnienie do odbioru dziecka